Գազի թանկացումը կարող է թուլացնել հայկական ջերմոցային մթերքների մրցակցային դիրքը արտաքին ու ներքին շուկաներում

Հայաստանի ջերմոցային տնտեսությունների համար գազի գնի թանկացումը լուրջ խնդիրներ է առաջացրել. բարձրանում է ապրանքի ինքնարժեքը, պակասում է շահույթը, թուլանում է մրցակցությունը ներքին ու արտաքին շուկաներում։ Ապրանքի ինքնարժեքի բարձրացումը ուղղակիորեն ազդելու է նաև սպառողների գրպանի վրա, քանի որ այն հանգեցնելու է վաճառվող ջերմոցային ապրանքների թանկացմանը։

 

Բնակիչների համար «չթանկացած» և տնտեսավարողների համար թանկացած գազը

 

Իշխանություններին հաջողվեց առանց մեծ աղմուկի ու դժգոհությունների գազի գինը թանկացնել։ «Գաղտնիքը» բնակիչների համար գազի սակագինը նույնը թողնելն էր, իսկ թանկացման բեռը մնաց տնտեսվարողների ուսերին։ Մինչդեռ բիզնեսի համար գազի գնի թանկացումը ենթադրում է լրացուցիչ բեռ նաև նույն բնակիչների՝ սպառողների համար։

 

Այս տարվա ապրիլից, «Գազպրոմ Արմենիա»-ի ներկայացրած հայտի հիման վրա, Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովը (ՀՀ ՀԾԿՀ) քննարկում էր սպառողների համար գազի գնի թանկացման հարցը։

 

Դեռևս 2019 թվականից Ռուսաստանից Հայաստան ներկրվող բնական գազի գինը յուրաքանչյուր հազար խմ-ի դիմաց բարձրացավ 15 դոլարով՝ 150 դոլարից դառնալով 165 դոլար։ Իսկ բնակիչներին վաճառվող գազի գինը չբարձրացավ, քանի որ, ինչպես հայտարարեց «Գազպրոմ Արմենիա»-ն, շահագործման և պահպանման ծախսերի օպտիմալացման արդյունքում այդ տարբերությունը «փակվել է»։ Սակայն, ընկերությունը մեկ տարի անց արդեն հայտարարեց, որ որ այլևս չի կարող փակել այդ ծախսերը, և անհրաժեշտ է բարձրացնել գազի սակագինը։

 

Հունիսի 19-ին ՀԾԿՀ-ն որոշում կայացրեց բնակչության համար գազի գինը թողնել նույնը, փոխարենը՝ էական բարձրացնելով տնտեսավարողներին մատակարարվող գազի գինը։

 

Ըստ նոր որոշման՝ բնակչությանը վաճառվող բնական գազի սակագինը կմնա անփոփոխ՝ հազ. խմ-ի դիմաց 139 հազ. դրամ:  Սակայն սա միայն առաջին հայացքից է այսպես թվում, քանի որ տնտեսավորղների համար գազի գնի թանկացումը հանգեցնելու է արտադրանքի թանկացմանը, որի սպառողը նույն բնակիչներն են։

 

Կթանկանա գյուղատնտեսության ոլորտում գործունեություն իրականացնող ջերմոցային տնտեսությունների համար և վերամշակող՝ պահածոների, խմիչքների, կանթանամթերքի արտադրությամբ զբաղվող ընկերություններին վաճառվող բնական գազի սակագինը. նրանք հազ. խմ-ի դիմաց կվճարեն 224 դոլար՝ ներկայիս 212-ի փոխարեն: Այսինքն՝ նրանց համար գազը թանկացել է 5.7%-ով։

 

Եվ մնացած սպառողներին, այդ թվում՝ ջերմային էլեկտրակայաններին վաճառվող բնական գազի համար, ամսական մինչև 10 հազ. խմ գազ սպառման դիմաց սահմանվում է 139  հազ. դրամ/հազ. խմ։ Իսկ ամսական 10 հազ. խմ-ն գերազանցողների համար՝ 255.91 դոլար։ Նրանց համար ևս թանկացումը կազմում է 5.7%:

 

Այս նոր սակագները արդեն սկսել են գործել հուլիսի 19-ից։

 

Գազի թանկացումը ծախսերի բեռի էական ծանրացում է նախատեսում հատկապես այն տնտեսվարողների համար, որոնց  արտադրանքի ինքնարժեքում գազի տեսակարար կշիռը մեծ է։ Եվ այստեղ ամենառիսկային գոտում ջերմոցային տնտեսություններն են։

 

Ջերմոցային տնտեսությունների արտադրանքի ինքնարժեքում գազի գինը 40-70% է. թանկացումը «մահացու» հարված է հատկապես փոքր տնտեսվարողների համար

 

Հայաստանի ջերմոցային տնտեսությունները իրենց ռազմավարությունը պլանավորելիս առաջնային ուշադրություն են դարձնում գազի սակագնին, քանի որ ինքնարժեքում այն կարող է հասնել մինչև 70%-ի։ Խոշորների դեպքում այս ինքնարժեքն ավելի ցածր է՝ ընդհուպ մինչև 40%, որը պայմանավորված է էներգախնայող համակարգերի կիրառմամբ։ Իսկ փոքրերի համար այն շատ ավելի բարձր է, քանի որ վերջիններս նման համակարգեր կիրառելու համար բավական ռեսուրսներ չունեն. դա մեծ ներդրումներ է պահանջում։

 

Ջերմոցային տնտեսությունների ասոցիացիայի նախագահ Պողոս Գևորգյանը նկատում է, որ գազի գնի թանկացումն անմիջապես ազդելու է ապրանքի գնի բարձրացման վրա, և արդեն մեկ-երկու ամիս անց այդ ազդեցությունը շուկայում երևալու է։ Սակայն, եթե նույնիսկ փոքր տնտեսվարողները ապրանքը թանկացնեն ճիշտ այնքանով, որքան գազն է թանկացել, միևնույն է՝ որոշ ջերմոցներ պարզապես դադարելու են աշխատել։ Խնդիր այն է, որ ներկայում ջերմոցային ապրանքների պահանջարկը ընկել է՝ պայմանավորված կորոնավիրուսի առաջացրած հետևանքներով, և ապրանքի թանկացումը այդ պահանջարկ ավելի կնվազեցնի։ Փակ են կամ փոքր ծավալներով են գործում ռեստորանները և սննդի այն օբյեկտները, որոնք համարվում են ջերմոցային գյուղմթերքի խոշոր սպառողներ։

 

«Ջերմոցային տնտեսությունների արտադրած ապրանքները չեն համարվում առաջնային սպառման ապրանքներ, որ ինչ գնով էլ լինեն՝ վաճառվեն։ Այսինքն՝ ջերմոցները սկսելու են վնասով աշխատել, հատկապես՝ փոքրերը։ Նորից պետք է վարկեր վերցնեն, գազի վճարը փակեն, հետո սկսեն բանկերի նկատմամբ ունեցած  պարտավորությունները փակել։ Հիմա տնտեսվարողը հարցնում է՝ ու՞մ համար եմ աշխատում՝ ի՞մ, «Գազպրոմ Արմենիա»-ի, թե՞ բանկի։ Եվ սրանից հետո բիզնեսն ընդլայնելու հեռանկարներ էլ չեն ունենում»,- «Հետքի» հետ զրույցում նշել է Պողոս Գևորգյանը։

 

Այս պահին պետությունը ջերմոցային տնտեսություններին, որպես աջակցություն, առաջարկում է ցածր տոկոսադրույքներով և սուբսիդավորվող վարկեր։ Այս գործիքը, սակայն, հատկապես փոքր տնտեսվարողների համար էական արդյունքներ չի կարող տալ։ Փոքր ջերմոցային տնտեսությունների համար այս պահին նոր տեխնոլոգիաների ու էներգախնայող համակարգերի կիրառումը ևս փրկություն չէ, քանի որ վերջիններս դրա համար պարտավոր են նոր վարկային միջոցներ ներգրավել, սակայն որոշ ժամանակ անց կարող են փաստի առաջ կանգնել այդ պարտավորությունները մարելու հարցում։

 

Ջերմոցային տնտեսությունների ասոցիացիայի նախագահը հիշում է, որ վերջին անգամ գազի թանկացման արդյունքում (2016թ.)  մի շարք փոքր ջերմոցային տնտեսություններ փակվեցին։ Գազի գնի այս անգամվա թանկացումից հետո շատ տնտեսվարողներ էլ, որոնք նախատեսել էին ջերմոցներ կառուցել ու այս բիզնեսով զբաղվել, հրաժարվել են իրենց ծրագրերից։

 

Ջերմոցային տնտեսությունների արտադրանքի թանկացումը կարող է հանգեցնել նաև դրսից ներմուծվող ապրանքների հետ մրցակցության թուլացմանը։ Օրինակ՝ թուրքական լոլիկը կարող է իր գնով ավելի մրցունակ դառնալ շուկայում, քան հայկականը։

 

Հարցին՝ արդյոք ջերմոցային տնտեսություններն ունեն խոշոր գնորդներ, ինչպես պահածո արտադրող գործարաններն են, Պողոս Գևորգյանը պատասխանեց, որ գործարանները խուսափում են ջերմոցային ապրանքներ գնել, քանի որ դաշտի գյուղմթերքն ավելի էժան է և սպասում են այդ սեզոնին ու մեծ քանակով մթերում իրականացնում։ Իսկ ջերմոցային գյուղմթերքի խոշոր գնորդները «էլիտար» ռեստորաններն են, որոնք համաճարակային իրավիճակով պայմանավորված՝ այս օրերին կամ փակ են, կամ աշխատում են փոքր ծավալներով։ Հետևաբար՝ նաև փոքր ծավալով են սպառում գյուղմթերքը։

 

Խոշորները մրցակցային խնդիրներ կունենան արտաքին շուկաներում

 

Գյուղմթերքի արտադրությամբ ու արտահանմամբ զբաղվող «Սպայկա» ընկերությունը ոլորտի խոշորներից է։ Ինչպես նշում է ընկերության նախագծերի կառավարման բաժնի ղեկավար Կարեն Բաղդասարյանը, «Սպայկա»-ի ջերմոցային տնտեսությունների արտադրանքի ինքնարժեքում գազի տեսակարար կշիռը հասցվել է 40%-ի, որին նսպատել է էներգախնայող համակարգերի ներդրումը։

 

Ընկերության մասնագետները հաշվարկել են, որ գազի թանկացումից հետո իրենց արտադրանքի գինը միջինում 10-15%-ով թանկանալու է։ Սա նշանակում է, որ արտաքին շուկաներում, որտեղ արտահանվում է հայկական գյուղամթերքը (հիմնականում՝ Ռուսաստան), այլ երկրների ծագման ապրանների հետ մրցակցության թուլացում կարող է տեղի ունենալ։

 

«Մենք ինքնարժեքի ամեն կես տոկոսի համար կռիվ ենք տալիս, որ դրսի շուկաներում մրցունակ լինենք։ Մեր հարևան երկրներում պետությունը տարբեր դոտացիաներ է տալիս գնագոյացման ուղղությունների մեջ։ Մենք կարողանում ենք հաղթել որակով ու քանակով։ Բայց այսօր գինը մարդկանց համար մեծ նշանակություն ունի, որովհետև դրսի շուկաներում գնողունակությունը կտրուկ նվազել է։ Բնականաբար, հաճախորդները նախընտրում են ավելի էժան ապրանքներ ձեռք բերել»,- ասում է Կարեն Բաղդասարյանը։

 

Հայկական ջերմոցային գյումթերքի արտահանման սեզոնը սեպտեմբերից հունիս ընկած ժամանակահատվածն է՝ աշուն, ձմեռ, գարուն։ Հետևաբար, գազի գնի թանկացման ազդեցությունը արտահանողները կարող են զգալ սեպտեմբերից սկսած։

 

Հայաստանում ջերմոցային տնտեսությունների քանակի ու բերքի վերաբերյալ մանրամասն հաշվառում իրականացվում է ընդամենը տասը տարին մեկ անգամ։ Պարզվում է՝ Վիճակագրական կոմիտեի ամենաթարմ տվյալները 2014 թվականինն են։

 

Տարեկան կտրվածքով հրապարակվում է միայն գյուղամթերք արտադրող ջերմոցային տնտեսությունների ընդհանուր մակերեսն ու հաշվառված բերքը։

 

2019 թվականի տվյալներով 829 հա ջերմոցներ են հաշվառվել, որոնցից հավաքվել են 74.5 հազար տոննա բանջարանոցային մշակաբույսեր։ Համեմատության համար՝ հինգ տարի առաջ ջերմոցների ընդհանուր մակերեսը կազմել է 470 հա։

 

Էկոնոմիկայի նախարարությունը տնտեսության վրա գազի գնի թանկացման ազդեցության գնահատականներ չի տալիս

 

Գազի գնի վերանայման հարցի քննարկումների ժամանակ բազմաթիվ անգամներ հարց է բարձրացվել, թե ինչ գնահատականներ կամ վերլուծություններ կան տնտեսության վրա թանկացման ազդեցության վերաբերյալ։ Պաշտոնական որևէ կառույց այպես էլ չարձագանքեց։

 

Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովը համարում է, որ ազդեցությունները պետք է Էկոնոմիկայի նախարարությունը գնահատատի։

 

Դեռևս գազի թանկացման քննարկումների ժամանակ, երբ ՀԾԿՀ-ն չէր հրապարակել վերջնական որոշումը, դիմեցինք Էկոնոմիկայի նախարարություն՝ պարզելու արդյոք գնահատվե՞լ է գազի հնարավոր թանկացման ազդեցությունը տնտեսության վրա, սակայն նախարարությունից հրաժարվեցին որևէ գնահատական տալ։

 

Նյութի սկզբնաղբյուրը` hetq.am

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր