2020-07-29

BMW. Արագություն և բարձր որակ

Հեղինակ՝   Արտյոմ Աշիգով

BMW-ն (Bayerische Motoren Werke) ամենահայտնի ավտոմոբիլային արտադրողներից է։ Չնայած 20-րդ դարի բազում դժվարություններին, կոնցեռն այսօր արտադրում է տարեկան ավելի քան 2 միլիոն մեքենա, որոնք վաճառվում են աշխարհի տասնյակ երկրներում։

 

Ընկերության զարգացման նախադրյալները

BMW-ն հիմնադրվել է 1916 թվականին, երբ սկսվեց նորարական գաղափարների արագ աճի և դրանց իրացման փորձերի ժամանակաշրջանը։ Հաշվի առնելով, որ Գերմանիայում պատերազմական իրավիճակ էր և ամբողջ արդյունաբերությունը պետք էր վերափոխել ռազմական ոլորտի պահանջարկը բավարարելու համար, BMW-ն իր գործունեությունը սկսել է որպես ինքնաթիռների շարժիչների արտադրող։ Այդ ուղղության ընտրության համար նախադրյալ էր ծառայել անմիջապես ինքնաթիռների արտադրությամբ զբաղվող ընկերության մոտ գտնվելը։

 

BMW-ի հիմնադիրները նորարարներ չէին, քանի որ մինչ նրանց գործունեությունը շուկայում արդեն առկա էին և՛ ինքնաթիռների շարժիչներ, և՛ մեքենաներ, սակայն հիմնադիրների գործարար հոտառությունը թուլ տվեց հասնել մեծ հաջողությունների՝ շնորհիվ արդեն գոյություն ունեցող արտադրանքի կատարելագործման։

 

BMW-ի ամենահզոր ավիացիոն շարժիչներից մեկը 1930-ականներին

 

BMW-ի հիմնադիրը

BMW կոնցեռնը հիմնադրել են երեք հոգի, սակայն եթե խոսքը գնում է բրենդի ստեղծման մասին, ապա ընկերության գլխավոր կերպարը իրավամբ համարվում է Ֆրանց Ջոզեֆ Պոպը, որը 20 տարի կատարել է գլխավոր տնօրենի պարտականությունները։

 

1909 թվականին՝ 25 տարեկան հասակում, նա ստացավ մեքենաշինության ինժեների մասնագիտություն։ Ֆրանցն աշխատանքի ընդունվեց ավստրիական ընկերությունում որպես ինժեներ-էլեկտրիկ, սակայն արագ բարձրացավ մինչև էլեկտրական գնացքների վերահսկողության բաժնի պետ։ Նրա պարտականությունների մեջ էր մտնում նաև նոր էլեկտրական գնացքների նախագծումը։

 

Զինվորական ծառայությունից հետո Ֆրանցը փոխեց իր մասնագիտությունը և սկսեց աշխատել ավիացիոն ոլորտում։ Աշխատանքի նոր վայրում նա սկսեց զբաղվել նոր շարժիչների նախագծմամբ, որի հետ համատեղում էր նաև մարդկային ռեսուրսների կառավարման գործառույթները։

 

Նախագծի իրականացումից հետո ընկերությունը մտավ զարգացման նոր փուլ։ Պոպը նշանակվեց BMW-ի գլխավոր տնօրեն։ Չնայած, որ պաշտոնապես կոնցեռնի հիմնադիրներն են համարվում Գուստավ Օտտոն և Կառլ Ռապը, ընկերության գործունեության համար նոր հորիզոններ բացվեցին միայն Ֆրանց Ջոզեֆի նոր նախագծերում ակտիվ մասնակցության շնորհիվ։ Հարկ է նշել, որ BMW-ի տարբերանշանի մեջտեղում պատկերված է ինքնաթիռի պրոպելլեր, որը խորհրդանշում է ընկերության առաջին գործունեության տեսակը։

 

BMW-ի առաջին ավտոմեքենան (BMW Dixi 1928)

 

Բիզնեսի գործունեության եղանակները և փուլերը

BMW-ի հիմնադիրները հենց սկզբից փորձում էին կյանքի կոչել բազում նորարական գաղափարներ։ 30-ականներին, երբ հնարավորություն կար ընդլայնել արտադրությունը և դառնալ մոնոպոլիա ավիացիոն շարժիչների արտադրության ոլորտում, Պոպը կասկածամիտ վերաբերվեց գործունեության ընդլայնման այդ գաղափարին, քանի որ այն ուղղված էր միայն երկրի ռազմական պահանջները բավարարելուն։ Եվ դրա փոխարեն որպես գործունեության հիմնական պլան որոշվեց ընդլայնել արտադրությունը զանգվածային սպառողների կարիքների բավարարման համար։

 

Առաջին աշխարհամարտի տարիներին BMW-ի շարժիչների շնորհիվ գրանցվում էին բարձրության և թռիչքի տևողության բազմաթիվ ռեկորդներ։ Այդպիսի նվաճումները լավ կողմից էին ներկայացնում ընկերությունը և հաստատում էին BMW-ի կողմից թողարկվող արտադրանքի բարձր որակը։ Ընկերությունը իր պատմության ողջ ընթացքում երբևէ չի կանգնեցրել իր արտադրությունը և զարգացումը, չնայած որ մեկ անգամ կտրուկ փոխել է իր գործունեության ոլորտը։ Ավիացիոն տեխնիկայի արտադրության արգելքից հետո ընկերությունը որոշ ժամանակ զբաղվել էր նաև գնացքների համար արգելակման համակարգերի արտադրությամբ։

 

Արդեն 1923 թվականին գործող սարքավորումների կատարելագործման ճանապարհով BMW-ն թողարկեց առաջին մոտոցիկլետը, իսկ մեկ տարի անց նորից վերականգնվեց ինքանաթիռների համար շարժիչների արտադրության ծավալները։ 1924 թվականին BMW շարժիչով ինքնաթիռը առաջին անգամ իրականացրեց միջմայրցամաքային թռիչք։ 1927 թվականին ավիացիայում գրանցված մոտ 100 ռեկորդներից 3 տասնյակը պատկանում էր BMW-ին։

 

Այնուհետև ընկերությունը շարունակեց ընդլայնել իր գործունեությունը։ Այզենախում (Գերմանիա) ավտոմոբիլային գործարան գնելուց հետո BMW-ն որոշեց մեքենաներ արտադրել։ Մեկ տարի անց BMW-ն թողարկեց իր առաջին ավտոմեքենան։

 

Երկրորդ համաշխարհային պատերազմը բացասական ազդեցություն ունեցավ ընկերության վրա։ Հետպատերազմյան շրջանում BMW-ին հաջողվեց դուրս գալ ծանր ֆինանսական վիճակից՝ շնորհիվ տնտեսական ապրանքների և հեծանիվների վաճառքների։ Ընկերությունը կարողացավ պահպանել իր գործարանները։ BMW-ին հաջողվեց նաև ստանալ թեթև մոտոցիկլետներ արտադրելու թույլտվություն։ Ղեկավարների իրավիճակին արագ հարմարվելու հմտությունները ոչ միայն թույլ տվեցին պահպանել բիզնեսը, այլև զգալիորեն մեծացնել ընկերության շահույթը։

 

1951 թվական կոնցեռնը կրկին վերադարձավ ավտոմոբիլների արտադրությանը՝ զուգահեռաբար զբաղվելով նաև մոտոցիկլետների արտադրությամբ։ Այդ տարվանից սկսած BMW-ն զբաղվում է ավտոմոբիլային արտադրությամբ։

 

BMW-ն նաև առաջին ընկերություններից է, որը սկսել է կիրառել դասակարգման հատուկ համակարգ իր ավտոմեքենաների մոդելների համար։ Մեքենայի մակնիշի առաջին թիվը ցույց է տալիս մեքենայի կարգը․ որքան այն բարձր է, այդքան բարձր է մեքենայի կարգը։ Հաջորդ երկու թվերը ցույց են տալիս մեքենայի շարժիչի ծավալի տասնապատիկը։ Անվան մեջ կիրառվում են նաև լատինական տառեր, որոնք կարող են տարբերվել կախված շարժիչի տեսակից։

 

Մրցակիցները

BMW-ի գլխավոր մրցակիցը շուկայում Mersedes-Benz-ն է։ Որակի առումով Mersedes-Benz-ի մեքենաները չեն զիջում BMW-ին, նորարարության առումով՝ նույնպես։ Գլխավոր տարբերություններից է ընկերությունների մոտեցումը հին լեգենդար մեքենաների նկատմամբ, որին ավելի շատ ուշադրություն է դարձնում ավելի վաղ հիմնադրված Mersedes-ը։ Մյուս տարբերություններից հարկ է նշել, որ BMW-ն ավելի շատ շեշտը դնում է արագության և ագրեսիվության վրա, ինչը խորհրդանշում է երիտասարդությունը, իսկ Mersedes-ը նախընտրում է կառուցել այնպիսի մեքենաներ, որոնք հարմարավետ կլինեն բոլորի համար։

 

BMW-ն այսօր

BMW-ի տարեկան շրջանառությունը արդեն 7 տարի անընդմեջ գերազանցում է 100 մլրդ դոլարը, իսկ զուտ շահույթը 2020 թվականին կազմել է 5,7 մլրդ դոլար։ Ընկերության բաժնետոմսերի գրեթե կեսը պատկանում է Կվանդտ ընտանիքին, իսկ մնացածը ազատ շրջանառվում է շուկայում։

 

BMW-ն համագործակցում է տարբեր ուսումնական հաստատությունների հետ։ Դիզայնի Միջազգային դպրոցի հետ համատեղ BMW-ն նախագծել է առաջին մոտոցիկլետի կոնցեպտը, որն աշխատելու է ջրածնի միջոցով։

 

 

BMW-ն անընդհատ ընդլայնվում է և այսօր նրան են պատկանում այնպիսի ավտոմոբիլային ընկերություններ, ինչպիսին են Mini-ն և Rolls-Royce-ը։ Ավտոմեքենաների արտադրությունը իրականացվում է ինչպես Գերմանիայում, այնպես էլ աշխարհի այլ երկրներում, որոնցից են Թաիլանդը, Հնդկաստանը և ՀԱՀ-ը։ Չնայած արտադրության որոշակի նվազմանը վերջին տարիներին, BMW-ն շարունակում է մնալ աշխարհի առաջատար ավտոմոբիլային ընկերություններից մեկը, որի մեքենաները սիրված են BMW-ի բոլոր վարորդների կողմից։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր