2020-07-10

Canon. Աշակերտներ, որոնք գերազանցել են ուսուցիչներին

Հեղինակ՝   Արտյոմ Աշիգով

Canon ընկերությունն աշխարհին հայտնի է գրասենյակային տեխնիկայի իր լայն տեսականիով, որը ներառում է տպիչներ, սքաներներ, ֆաքսեր։ Ֆոտոսարքավորումները, որոնցից Canon-ը սկսել է իր գործունեությունը, այլևս չունեն գերակայող նշանակություն ընկերության համար։ Ընկերությանը հաջողվել է զբաղեցնել ամուր դիրքեր բարդ տեխնոլոգիաների արտադրության ոլորտում՝ շնորհիվ արտադրության բարձր որակի, տեխնոլոգիաների անընդհատ կատարելագործման և օպտիմալ լուծումներով որոնումների։ Canon-ը շատ ուշադիր է հաճախորդների կարիքների նկատմամբ, ինչի պատճառով ընկերությունը իրացման հետ կապված գրեթե խնդիրներ չի ունենում։ Ընկերության համար ուղենիշ է հանդիսանում նաև նորամուծությունների անընդհատ կիրառումը, ինչը թույլ է տալիս բարձր դիրքեր զբաղեցնել միջազգային շուկայում երկար տարիների ընթացքում։ Այժմ Canon-ը գիտահետազոտական գործունեություն իրականացնող առաջատար ընկերություններից է, չնայած որ իր գործունեությունը սկսել էր այլ ընկերությունների ինժեներային գաղափարների պատճենումից։

 

Kwanon-ի ծնունդը

Երբ 1933 թվականին երկու երիտասարդ ինժեներներ Գորո Յոշիդան և Սաբուրո Ուչիդան սկսեցին իրենց համատեղ գործունեությունը։ Ճապոնիան արագորեն արդյունաբերական հզորություններ էր կուտակում։ Տոկիո աշխատանքի էին հրավիրվում աշխարհի լավագույն մասնագետները ԱՄՆ-ից և Եվրոպայից, ինչպես նաև բավական ուշադրություն էր դարձվում տեղի բնակչության կրթությանը։

 

Երիտասարդ ինժեներների պատվախնդրությունը նրանց թույլ տվեց առանձնանալ տեղական «տեխնոլոգիական զանգվածներից»։ Նրանք զբաղվում էին Գերմանիայից բերված ֆոտոտեխնիկայի արտադրությամբ։ Գործարանում աշխատանքից դուրս գալուց հետո, ինժեներները ստեղծեցին «Օպտիկական սարքերի լաբորատորիա» անվանումով սեփական ընկերությունը։ Նրանց գլխավոր նպատակը ճապոնական այնպիսի տեսախցիկների արտադրությունն էր, որոնք կգերազանցեին գերմանականներին։ Նրանք ցանկանում էին ստեղծել այնպիսի մի բան, որը կգնահատվի ամբողջ աշխարհում։

 

Սկզբնական փուլի դժվարությունը կայանում էր լիարժեք աշխատանքը սկսելու համար անհրաժեշտ միջոցների բացակայության մեջ։ Որպեսզի մտածված նորույթը կարողանար մրցակցել այն ժամանակվա առաջատարների հետ, անհրաժեշտ էին մեծ գումարներ։ Հիմնադիրներին հաջողվեց գտնել հովանավորին՝ Տակեշի Միտարային, ով մասնագիտությամբ բժիշկ էր և իսկապես հավատում էր նախագծի հաջողությանը։

 

Առաջին տարվա ընթացքում ընկերներն աշխատում էին միայն գերմանական տեսախցիկների միջուկների մանրակրկիտ ուսումնասիրություններով։ Այդ ընթացքում լաբորատորիայի անձնակազմը համալրվեց ևս մեկ ինժեներով։ Նրանց աշխատանքի արդյունքը դարձավ 35 մմ վարագույրային փականակով տեսախցիկը, որը ստացավ Kwanon անունը` բուդդայական գթասրտության աստվածուհու պատվին։

 

Մարքեթինգային առաջին քայլերը

Չնայած մրցակիցների արտադրության երկարատև ուսումնասիրություններին և որոշակի բաղադրիչների մասնակի պատճենմանը, ճապոնական ինժեներների առաջին արտադրանքն իր էությամբ պարզապես նմանակ չէր։ Մոդելն իր մեջ համատեղեց մրցակիցների արտադրանքի լավագույն մասեր, որոշակի կատարելագործումներ և գրավիչ գին ճապոնական շուկայի համար։

 

Զանգվածային արտադրությունը սկսելուց առաջ հիմնադիրները որոշեցին զբաղվել իրենց արտադրության առաջխաղացումով։ Ինժեներները չխնայեցին գումարները գովազդի վրա՝ տեղադրելով այն ֆոտոտեխնիկային նվիրված ճապոնական Asahi Camera հեղինակավոր ամսագրում։ Որոշ ժամանակ անց նոր տեսախցիկը իսկական իրարանցում առաջացրեց երկրում։ Ամսեկան արտադրվում և իրացվում էր 10 հազար տեսախցիկ, ինչը վկայում էր տեսախցիկի հաջողության մասին։ Հիմնադիրները որոշեցին շարունակել իրենց հաջողությունը՝ գոյություն ունեցող մոդելին ավելացնելով նորը, որն ուներ ավելի բարձր տեխնիկական բնութագրեր և ստացավ Hansa անունը։

 

Հաջողակ մեկնարկից ոգեշնչված լինելով և ցանկանալով արագ գրավել միջազգային շուկան՝ ինժեներները 1935 թվականին անվանափոխեցին բրենդը Canon-ի, որն ավելի հեշտ է հնչում տարբեր լեզուներով։ Ընկերությունը լաբորատորիայից վերածվում է բաժնետիրական ընկերության՝ ներդրումների ներգրավման և գործունեության ընդլայնման նպատակով։ Կանոնադրական կապիտալը կազմեց 1 մլն ճապոնական իեն (մոտ 9500 դոլար)։

Canon Hansa

Դժվարությունները զարգացման ճանապարհին

Ընկերության գործունեության սկիզբը չէր կանխատեսում որևէ դժվարություններ։ Իսկ 1937 թվականի տարատեսակ արտասահմանյան տեխնիկայի ներմուծման նկատմամբ պետական արգելքը ամրապնդեց Canon-ի դիրքերը։

 

Սակայն 1940-ականների սկզբին ռազմական անկայունության հետևանքով Canon-ը լուրջ դժվարությունների բախվեց։ Ճապոնիան պետք է հզորացներ ռազմական ոլորտը, այլ ոչ թե զբաղվեր տեսախցիկների արտադրությամբ։ Այդ տարիներին ընկերության արտադրանքը վաճառվում էր հիմնականում  Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում և ոչնչով չէր զիջում տեղական տեսախցիկներին։ Սակայն այդ վաճառքները շատ քիչ էին և Canon-ը գտնվում էր սնանկացման եզրին։

 

Իրավիճակից դուրս գալու համար հիմնադիրները հրավիրում են Տակեշի Միտարաիին, ով զբաղեցրեց գլխավոր տնօրենի պաշտոնը 1942 թվականին։ Նա հիմնադրեց երկու դուստր ընկերություններ, որոնք զբաղվում էին ռադիոընդունիչների և դեղագործական արտադրությամբ։ Միտարաին ուներ հակաճգնաժամային կառավարման փորձագետի հմտություններ։ Հենց ինքն էր առաջին անգամ շրջանցել երկրում տիրող կլանային ղեկավարությունը՝ իրականացնելով կազմակերպության կառավարումը վարձու մենեջերների միջոցով։

Հաջողության ճանապարհը

Պատերազմի ավարտին Canon-ը վերսկսեց լիարժեք աշխատանքը։ Դուստր ընկերությունների հաջողության շնորհիվ հնարավոր դարձավ ֆոտոտեխնիկայի նոր մոդելների արտադրությունը։ Թողարկվեցին հեռահար տեսախցիկների տարբեր մոդելներ։

 

Այնուհետև Canon-ը թարմացրեց մոդելային շարքը՝ միաժամանակ կատարելագործելով տեսախցիկները և օպտիկան։ Շատ նորամուծություններ իրապես հեղափոխական էին ու եզակի և նպաստում էին ոլորտի զարգացմանը։ Նախագծվեցին տեսախցիկների առաջին հայելային տարբերակները, ինչի շնորհիվ Canon-ը սկսեց գրավել նաև պրոֆեսիոնալների ուշադրությունը։

 

60-ականները նշանավորվեցին արտադրության ընդլայնմամբ։ Ի հայտ եկան տեխնիկայի տարբեր տեսակներ, այդ թվում՝ տպիչներ, սքաներներ, տեսաձայնագրիչներ, հաշվիչներ և պրոյեկտորներ։ Իսկ Canon-ի կոմպակտ սիրողական տեսաձայնագրիչի ստեղծումը շատ մասնագետներ անվանում են «ճապոնական հրաշքի» սկիզբը, քանի որ այդ տեխնիկան առաջիններից մեկն էր, որը լայնորեն տարածվեց ամբողջ աշխարհում։

 

Տեղի ունեցավ ոչ միայն արտադրության, այլև իրացման շուկաների ընդլայնում, առաջին անգամ բացվեցին ներկայացչություններ Ճապոնիայից դուրս։

 

Մրցակիցների հետ հարաբերությունները

Մրցակիցների հետ հարաբերությունները միշտ կառուցվում էին հետևյալ սկզբունքներից որևէ մեկով․ «ուսումնասիրել և սարքել ավելի լավը» կամ գործընկերային հարաբերություններ ստեղծել մրցակցի հետ։ Բաց մրցակցությունը և կոշտ պայքարը բնորոշ չեն ճապոնական մենթալիտետին։

 

Գլխավոր «թշնամու»՝ ճապոնական Nikon-ի դեմ պայքարը բավական անսովոր բնույթ էր կրում։ Մինչպատերազմյան Canon-ի տեսախցիկները թողարկվում էին առանց օբյեկտիվների, և նրանք ստիպված էին գնել Nikon-ի օպտիկան։ Սակայն մյուս կողմից Nikon-ն արտադրում էր միայն օբյեկտիվներ, իսկ ֆոտոտեխնիկա դեռևս չէին արտադրում։ Մրցակցությունն առաջացավ ավելի ուշ, երբ ընկերությունները սկսեցին լայնամասշտաբ արտադրություն կազմակերպել։ Oպտիկայի լայն ընտրության առկայության շնորհիվ պրոֆեսիոնալները գերադասում էին Nikon-ի արտադրանքը։ Canon-ը ավելի շատ շեշտը դրել էր սովորական սպառողների վրա, ինչն ընկերությանը թույլ էր տալիս բարձր շահույթներ ապահովել։ Ներկա պահին երկու ընկերությունների արտադրանքն ունի մոտ նույն տեխնիկական բնութագրերն ու որակը և օգտագործվում է ինչպես պրոֆեսիոնալների, այնպես էլ զանգվածային սպառողների կողմից։

 

Ավելի ուշ՝ արտադրությունը ընդլայնելուց հետո, Canon-ը հայտնաբերեց նոր մրցակիցներ։ Տպիչների արտադրության ոլորտում ընկերությունը գերադասեց գործընկերային հարաբերություններ ձևավորել գլխավոր մրցակից HP-ի հետ։ Գործընկերության շնորհիվ ընկերություններին այժմ պատկանում է լազերային տպիչների միջազգային շուկայի մոտ 70 տոկոսը։

Տեսախցիկների շուկայում Canon-ի և մրցակիցների մասնաբաժինները

 

Canon-ը մեր օրերում

Այսօր Canon-ը միջազգային ընկերություն է, որն ունի ավելի քան 250 դուստր ընկերություններ, ինչը թույլ  է տալիս ապահովել աշխատատեղեր 187 հազար մարդկանց համար։ Ընկերությունը ունի արտադրամասեր Ճապոնիայում, Չինաստանում և Թայվանում, ինչպես նաև ներկայացչություններ աշխարհի շատ երկրներում։

 

Ընկերության զուտ շահույթը 2019 թվականին կազմեց 174,7 մլրդ իեն (մոտ 1,6 մլրդ դոլար)։ 2019 թվականին ընկերության հիմնական ցուցանիշները վատթարացել են նախորդ տարվա համեմատ։ Սակայն 2020 թվականին ընկերությունը կանխատեսում է վաճառքների ավելացում նոր ուղղության՝ բժշկական արտադրության տարածման շնորհիվ։

 

Canon-ն իր պատմության ամբողջ ընթացքում շարունակում է հեղափոխական տեսախցիկներ արտադրել՝ պահպանելով համարձակ արտադրողի հեղինակությունը, որը չի վախենում տեխնոլոգիական և մարքեթինգային նորարարական քայլերից։ Դրա շնորհիվ ընկերությունը ճանաչվում է ֆոտոտեխնիկայի ոլորտի խոշորագույն արտադրողը։ Կորպորացիան երկար տարիներ պահում է առաջատարի դիրքերը այդ ոլորտում՝ վստահ առաջ անցնելով գլխավոր մրցակիցներ Nikon-ից և Sony-ից:

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր