2020-04-22

Nike. Սպորտային ապրանքների առաջատարը

Հեղինակ՝   Արտյոմ Աշիգով

1970-ական թվականներից սկսած՝ երիտասարդ մարզիկները սպորտային կոշիկի գնումների ժամանակ կանգնում էին դժվարին ընտրության առաջ։ Ո՞ր ընկերությանը նախապատվություն տալ սպորտային կոշիկների հարցում։ Այդ տարիներին ամերիկյան Nike-ը սրընթաց ներխուժեց համաշխարհային սպորտի շուկան։ Սկսելով վազքի համար նախատեսված կոշիկներից՝ ընկերությունն այսօր մատակարարում է ԱՄՆ բասկետբոլիստների սպորտային իրերի ավելի քան 95%-ը։ Nike-ն ունի ավելի քան 76 հազար աշխատակից ամբողջ աշխարհում։ Ըստ Brand Finance-ի զեկույցի՝ ընկերության բրենդը գնահատվում է 35 մլրդ ԱՄՆ դոլար՝ գերազանցելով սպորտի ոլորտի բոլոր այլ ընկերություններին։

 

Ինչպես էր Nike-ը սկսում իր ճանապարհը

Nike-ի պատմությունը սկսվում է 1960-ականներից։ Այդ պահին ամերիկյան սպորտի շուկայում գերակայում էր Adidas-ը։ Չնայած որ տեղական արտադրողների սպորտային կոշիկները ավելի էժան էին Adidas-ի մարզակոշիկներից, դրանք իրենց որակով չէին գոհացնում մարզիկներին։ Մարզիկների ոտքերն արագ հոգնում էին, քանի որ տեղական մարզակոշիկները չէին թուլացնում ճանապարհային  ծածկույթից հարվածները և չէին պաշտպանում վնասվածքներից։

 

Օրեգոնի համալսարանի վազորդների մարզիչ Բիլ Բաուերմանը և նրա ուսանող Ֆիլ Նայթը որոշեցին փոխել իրավիճակը։ Ճապոնական Onitsuka Tiger-ի հետ պայմանագիր կնքելով՝ նրանք սկսեցին ճապոնական մարզակոշիկների առևտուր իրականացնել, որոնք  չէին զիջում Adidas-ի առաջարկած մոդելներին, սակայն մի քանի անգամ ավելի էժան էին։ Այդպես 1964 թվականին հիմնվեց Blue Ribbon Sports (BRS) ընկերությունը։

 

Բիլ Բաուերման

 

Սկզբնապես առևտուրն իրականացվում էր Նայթի մեքենայի միջոցով, և միայն 1960-ականներին ձեռնարկատերերը բացեցին առաջին սպորտային խանութը, իսկ այնուհետև սկսեցին նաև կառուցել գործընկերային առևտրային կետերի ցանցը երկրի տարբեր նահանգներում։ 1970 թվականին նրանք վաճառեցին ավելի քան 1 մլն դոլարի ապրանքներ։

 

Սեփական արտադրությունը

Ճապոնացի գործընկերը, իմանալով Ամերիկայում իր արտադրության հաջող առաջխաղացման մասին, որոշեց ինքնուրույն գրավել ամերիկյան շուկան և իր պայմաններն առաջարկեց BRS-ը գնելու համար։

 

Բիզնեսը կորցնելու վտանգի տակ Նայթը կարողացավ արագ կողմնորոշվել և գտնել նոր մատակարար նույն Ճապոնիայում՝ Nisho Awai ընկերությանը։ Դրա հետ մեկտեղ ապագա բրենդի հիմնադիրները որոշեցին սկսել իրենց սեփական արտադրությունը։ Կուտակած փորձը նրանց հուշում էր, որ իրենց կհաջողվի գրավել սպորտի ոլորտը՝ արտադրելով միայն այնպիսի ապրանքներ, որոնք դրական հատկանիշներով առանձնանալու էին մրցակիցների տեսականուց։

 

 

Մի անգամ նայելով սեղանի վրա դրված վաֆլի-սարքին՝ Բաուրմենը մտածեց, որ այդպիսի կոշկատակերով մարզակոշիկները կարող են ավելի թեթև լինել և դրանով կուժեղացնեն հրումը տեղից։ Գաղափարը շուտով իրացվեց, և արդյունքում այդպիսի մարզակոշիկները ամենաշատ վաճառվող մոդելն էին ամբողջ երկրում։ Իսկ 1978 թվականին պաշտոնապես գրանցվեց Nike Inc.-ը։

 

Սպորտը և Nike-ը անբաժանելի են

Նայթը և Բաուրմենը Nike-ի հիմնադրումից սկսած և դրա ամբողջ պատմության մեջ շեշտը դրել են սպորտային կոշիկների արտադրության վրա։ Լավ հասկանալով, թե որքան է հասարակության համար կարևոր չեմպիոնների և հայտնի մարզիկների օրինակը, ձեռնարկատերերը նրանց համար անհատական պատվերներ էին կատարում և ակտիվորեն ներգրավում իրենց գովազդներում։

 

Առաջին հայտնի մարզիկը, որն օգտագործում էր Nike-ի մոդելները, դարձավ Բաուրմենի ուսանող ԱՄՆ վազորդ Սթիվ Փրեֆոնթեյնը։ Նրանից հետո Nike-ի մարզակոշիկներով հանդես են եկել աշխարհի առաջին ռակետ Իլիե Նաստասեն, US Open 74-ի չեմպիոն Ջիմի Քոնորսը, ինչպես նաև մարաթոնյան վազքի ռեկորդակիր Հենրի Ռոնոն։

 

1976 թվականի օլիմպիական խաղերում թեթևատլետների մեծ մասն օգտագործում էր Nike։ Սակայն ընկերության զարգացման պատմությունը չի սահմանափակվում միայն մարզակոշիկների արտադրությամբ։

 

Վաճառքների ընդլայնումը

1975 թվականին Nike-ը սկսում է իրականացնել իր ապրանքների վաճառքը նաև արտասահմանում։ Առաջին երկիրը, որտեղ Nike-ի մարզակոշիկները սկսեցին զանգվածաբար վաճառվել, դարձավ Կանադան։ Յուրօրինակ գովազդները, շուկայի գրավման ակտիվ քաղաքականությունը, վազքի անընդհատ մեծացող տարածումը մեծապես նպաստեցին Nike-ի վաճառքների կտրուկ ավելացմանը՝ մինչև 25 մլն դոլար 1977 թվականին։

 

Օդային կոշկատակեր

Ընկերության հաջողությունը չէր հասնի ներկայիս մասշտաբներին, եթե այնտեղ ժամանակին չհայտնվեր NASA-ի աշխատակից Ֆրենկ Ռուդին։ Նա ներկայացրեց մարզակոշիկների ամորտիզացիայի իր սեփական նախագծած գաղափարը։ Չնայած որ առաջարկի քննարկումը բավական ժամանակ տևեց, այն հեղափոխական էր և Nike-ին բերեց համաշխարհային ճանաչում ու միլիոնավոր եկամուտներ։

 

Օդային կոշկատակեր ունեցող մարզակոշիկները, որոնք ստացան Nike Tailwind անվանումը, սկսեցին վաճառվել 1979 թվականին։ Նոր տեխնոլոգիան ստացավ AirMax անվանումը։ Այժմ էլ ընկերությունը մեծ եկամուտներ է ստանում այդ հավաքածուի վաճառքներից։

 

Ընկերության վերակազմակերպումը

1980 թվականին Nike-ին հաջողվեց գրավել ԱՄՆ սպորտային կոշիկների շուկայի կեսը։ Ընկերությունը հասունացավ նոր ավելի բարձր փուլ թևակոխելու համար։ Առջևում գլխավոր մրցակիցների՝ Adidas-ի և Reebok-ի հետ պայքարն էր։

 

Անհրաժեշտություն առաջացավ իրականացնել բաժնետոմսերի հրապարակային տեղաբաշխումը, ինչը պետք է բարձրացներ ընկերության հեղինակությունը, իսկ Nike բրենդը կդարձներ ավելի ճանաչելի։ Բացի դրանից ընկերությունը մեծ վարկերի կարիք ուներ, իսկ բանկերը ավելի մեծ պատրաստակամությամբ էին դրանք տրամադրում բորսայում շրջանառվող բաժնետոմսերի գրավով։

 

Nike-ը վերակազմակերպվեց բաժնետիրական ընկերության։ Ընկերությունում այդ պահին աշխատում էր 2700 աշխատակից, և Nike-ը դուրս էր գալիս զարգացման նոր փուլ։

 

 

Գովազդային ռազմավարությունը

Մի անգամ հարցազրույցում Ֆիլ Նայթը հայտարարեց, որ մարքեթինգը հիմնականում այն ամենն է, ինչով զբաղվում են ընկերության բոլոր ստորաբաժանումները։ Նա առանձնացրեց այն երեք հիմնական կետերը, որոնց վրա է գտնվում ընկերության հաջողությունը։ Դրանք են

 

1․ հայտնի մարզիկների օգտագործումը գովազդներում,

2․ ապրանքների դիզայնը,

3․ բուն գովազդը։

 

Nike-ի գովազդային ռազմավարությունը ընկերության ամբողջ պատմության ընթացքում կառուցվում էր հայտնի մարզիկների ներգրավման վրա։ Ընկերության ամենաառանցքային որոշումներից էր երկարաժամկետ պայմանագրի կնքումը NBA-ի լավագույն բասկետբոլիստ Մայքլ Ջորդանի հետ։ Միլիոնավոր դոլարներ ծախսելով նրա մասնակցությամբ գովազդների վրա՝ ընկերությանը հաջողվեց ն դարձնել իրենց կոշիկների կայսրության գլխավոր դեմքը։

 

Ջորդանի համար հատուկ նախագծվել էին AirJordan մարզակոշիկները, որոնք ֆունկցիոնալով համապատասխանում էին նրա խաղաոճին։ Դրանք մեծ տարածում գտան Ամերիկայում։ Nike-ի ամբողջ արտադրանքը սկսեց մեծ հաջողություններ գրանցել։ Ընկերության տարեկան ապրանքաշրջանառությունը «օդի թագավորի» հետ գործընկերության ընթացքում ավելացավ 4,5 անգամ՝ հասնելով 4 մլրդ դոլարի։

 

 

1988 թվականին սկսվեց արդեն շատերին հայտնի «Just do it» կարգախոսով Nike-ի հերթական գովազդը։ Հետագայում կարգախոսը կարծես դարձավ ընկերության երկրորդ անվանումը։ 1989 թվականին դրա առաջխաղացման վրա կատարված ծախսերը հասան 45 մլն դոլարի։ Պայմանգրեր կնքվեցին նաև թենիսի աստղ Անդրե Աղասիի և բեյսբոլիստ Բո Ջեքսոնի հետ։

 

Բրենդի հետագա առաջխաղացումը

1990 թվականից ընկերությունը սկսեց սեփական մանրածախ խանութների՝ Nike Town ցանցի ստեղծումը։ Առաջին ֆիրմային խանութը բացվեց Պորտլենդում։ Դրա դիզայնը նպաստեց նրան, որ այնտեղ անընդհատ զբոսաշրջիկների մեծ զանգվածներ կուտակվեն։

 

1991 թվականին Ամերիկայում ընկերության վաճառքները հասան իր գլխավոր մրցակից Reebok-ին։ Nike-ը բավական հաջողություններ գրանցեց նաև Եվրոպայում՝ հասցնելով եկամուտները 1 մլրդ դոլարի։

 

90-ականներին Nike-ը շարունակեց նոր մոդելների ավելացումը։ Այդպես շուկայում հայտնվեցին NikeGolf-ը, NikePro-ն, Nike+-ը, NikeSkateboarding-ը, ինչպես նաև դուստր ընկերության՝ Converse-ի մարզակոշիկները։

 

Բրենդի անվան պատմությունը

Ինչպես նշվում է մեծ թվով աղբյուրներում՝ բրենդի անվանումը կապված է Նիկա անվան հետ, որը փոխառվել է հունական առասպելաբանությունից։ Այդպես էին անվանում հաղթանակի թևավոր աստվածուհուն։

 

Nike-ի պաշտոնական պատմության համաձայն՝ անվանումը առաջարկել է ընկերության առաջին աշխատակից Ջեֆ Ջոնսոնը։ Հիմնադիրները չէին կարողանում ընդհանուր հայտարարի գալ և այդ պատճառով նրանք դիմեցին Ջեֆին։

 

 

Տարբերանշանի էվոլյուցիան

Հետաքրքիր է նաև տարբերանշանի պատմությունը։ Լեգենդար swoosh-ը հորինվել և նախագծվել է Պորտլենդի համալսարանի ուսանող Քերոլայն Դևիդսոնի կողմից։ Նայթը Քերոլայնի հետ ծանոթացել էր հաշվապահական հաշվառման դասընթացի ժամանակ, որը նա էլ վարում էր։ Քերոլայնը աշխատում էր որպես ֆրիլանսեր, և Նայթը խնդրեց նրան հորինել խորհրդանշան՝ մարզակոշիկների կողքի մասում պատկերելու համար։ Կատարած աշխատանքի համար նա վճարեց ուսանողին 35 դոլար։

 

Պատկերանշանը հիշեցնում է Նիկա աստվածուհու թևի ուրվագիծը և միշտ ասոցացվում է դրական մտածողության, առողջ և էներգատար ապրելակերպի, առաջատարության խորհրդանիշի հետ սպորտային արդյունաբերությունում։

 

Այժմ Nike-ի ֆինանսական ցուցանիշները շարունակում են աճել։ 2019 թվականի տվյալներով ընկերության ապրանքաշրջանառությունը գերազանցել է 39 մլրդ դոլարը։ Յուրաքանչյուր հաշվետվության հրապարակմանը զուգահեռ մեծանում է նաև բրենդի արժեքը։ Interbrand-ի համաձայն` վերջին 5 տարիների ընթացքում այն աճել է 62,9 տոկոսով։

 

 

Այժմ ընկերության գլխավոր գրասենյակը գտնվում է Բիվերթոնում (Օրեգոնի նահանգ)։ Գրասենյակը բաղկացած է 7 ժամանակակից շենքերից, որոնցից յուրաքանչյուրը կրում է լեգենդար մարզիկների անուններ։ Ընկերության առաքելությունը որքան հնարավոր է մարդկանց սպորտով զբաղվելու ցանկությունը խթանելն է, յուրաքանչյուր մարզիկի համար այդ զբաղմունքը զվարճալի և հաճելի դարձնելը։ Սպորտի և ֆիտնեսի ոլորտում Nike-ը շարունակում է մնալ աշխարհի առաջատար ընկերությունը։

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր