Սինգապուրի կրթական համակարգի զարգացումը

19-րդ դարում Սինգապուրը բրիտանական գաղութ էր, 1959 թ. հասավ ինքնավարման, իսկ 1965թ. դարձավ անկախ պետություն: Առաջին տարիները դժվար էին, քանի որ Սինգապուրը պայքարում էր գոյատևելու համար: Այսօր Սինգապուրն աշխույժ տիեզերական քաղաք է, որն ունի աշխարհի ամենաբարդ նավահանգիստներից և օդանավակայաններից մեկը, ինչպես նաև միջազգային ճանաչում ստացած կրթական համակարգ:

 

Ինչպե՞ս դա տեղի ունեցավ:

 

Անկախացումից ի վեր Սինգապուրում կրթական համակարգն անցել է զարգացման երեք փուլով: Առաջին փուլը «գոյատևմանն ուղղված» էր, որի նպատակն էր պատրաստել որակավորված աշխատողներ:

 

1960-ականների վերջին արդյունաբերականացումը պահանջում էր, որպեսզի Սինգապուրն ունենա բավարար չափով հմուտ և որակավորված աշխատողներ արտահանման ուղղվածություն ունեցող տնտեսության համար: Արձագանքելով այս պահանջին՝ ակադեմիական կրթությունից շեշտը դրվեց տեխնիկական կրթության վրա, որը բնութագրվում է պոլիտեխնիկում հետբուհական միջնակարգ տեխնիկական և մասնագիտական ​​կրթության զարգացմամբ:

 

Սա արտացոլում է կրթության կիրառական նպատակը՝ աշխատուժի համար անհրաժեշտ լեզվական և տեխնիկական հմտությունների միջոցով կրթել ուսանողներին: Մեկ այլ խոշոր բարեփոխում էր 1966 թ. երկլեզու քաղաքականության ներդրումը: Երկլեզվությունը Սինգապուրում որոշվում է ոչ թե որպես երկու լեզուների տիրապետում, այլ որպես անգլերենի տիրապետում (EL), որը ճանաչվում է որպես առաջին լեզու, և երկրորդ լեզվի՝ «Մայրենիի լեզվի» (MTL) տիրապետում: Սինգապուրի բոլոր ուսանողները պետք է դպրոցներում սովորեն երկու լեզու՝ անգլերեն (EL) և իրենց մայրենի լեզուն (MTL): Կառավարության կողմից երեք MTL է ընտրվել՝ չինարեն (CL)՝ չինացի ուսանողների համար, մալայերեն (ML)՝ մալայացի ուսանողների համար և թամիլերեն (TL)՝ հնդկացի ուսանողների համար (հնդկական հինգ լեզուներ այնուհետև ևս ավելացվել են): Անգլերենի՝ որպես առաջին լեզվի ընտրությունը պայմանավորված է պրագմատիկ նկատառումներով, քանի որ այն եղել և շարունակում է մնալ առևտրի, գիտության, տեխնոլոգիայի և միջազգային փոխհարաբերությունների լեզու: Այս խելացի քայլը Սինգապուրի ուսանողներին հնարավորություն և առավելություն տվեց աշխատանքի անցնել Ասիայում և մուտք գործել Արևմուտքի գիտության և տեխնոլոգիայի ոլորտ:

 

1970-ական թթ «գոյատևելու» էտապը փոխարինվեց «արդյունավետության վրա հիմնված» փուլով, որի նպատակն էր կատարելագործել կրթական համակարգը տնտեսության համար որակավորված աշխատողներ պատրաստելու համար: Այլ կերպ ասած՝ կառավարությունը նախագծեց տնտեսության տարբեր ոլորտներում աշխատուժի պահանջները և կրթում էր մարդկանց, որպեսզի այդ ոլորտներում աշխատանք կարողանան ստանալ: 1979թ. ԿԳՆ-ի կողմից հրապարակված զեկույցն ընդգծեց 1970-ականներին անարդյունավետության խնդիրը, որտեղ ուսանողների մոտ 20-30%-ը դուրս էր մնացել համակարգից, քանի որ նրանք չէին կարողանում  սովորել երկու լեզու: Միևնույն ժամանակ, նրանք, ովքեր անցնում էին երկու լեզուները, պայքարում էին և արդյունավետ երկլեզու չէին: Զեկույցի եզրակացությունն այն էր, որ կրթական համակարգն «ունիվերսալ էր բոլորի համար» և ուղղված չէր տարբեր կարիքների ու կարողությունների ուսանողների պահանջներին: Զեկույցում առաջարկվում էր բարձրացնել արդյունավետությունը՝ ներդնելով ունակությունների վրա հիմնված հոսքեր տարրական 3-րդ դասարանի վերջում և ունենալ ուսումնական լրացուցիչ տարի միջնակարգ դպրոցների ամենաթույլ աշակերտների համար: Աշակերտները հիմնականում գնահատվում էին լեզուների տիրապետման և մաթեմատիկական ունակությունների մակարդակի հիման վրա և նախնական ու միջնակարգ դպրոցներում մասնակցում էին համապատասխան տարբեր դասընթացներին:

 

Հետագա կրթական փոփոխությունները ներդրվեցին 1980-ականների կեսերին՝ այդ տասնամյակի ընթացքում տնտեսական պայմանների փոփոխության պատճառով: 1980-ականների կեսերին Սինգապուրում տնտեսական անկման շրջան էր, որը ցույց տվեց, որ երկրի աշխատուժը ցածր կրթություն ունի ԱՄՆ-ի, Թայվանի և Ճապոնիայի համեմատությամբ: Արդյունքում, առաջարկվել է կատարելագործել մասնագիտական և արդյունաբերական վերապատրաստման ծրագրերը: Բացի այդ, փոփոխություններ կատարվեցին կրթության հոսքային համակարգում, որտեղ սովորողները տեղափոխվում էին տարբեր ակադեմիական խմբեր՝ հիմնվելով տարրական դպրոցում հանձնած քննության (PSLE) արդյունքների վրա: Բացի Էքսպրես, Հատուկ և Նորմալ (Ակադեմիական) հոսքերից, 1994թ.-ին ներդրվեց Նորմալ (Տեխնիկական) հոսք՝ հանրակրթական դպրոցների ամենաթույլ աշակերտներին սպասարկելու համար. նրանք սովորում էին հատուկ ուսումնական ծրագրով այնպիսի առարկաներ, ինչպիսիք են անգլերենը, մայրենի լեզուն, մաթեմատիկան, համակարգչային ծրագրերը և դրանց մակարդակում դասավանդվող տեխնիկական ուսումնասիրությունները: Այս սովորողները միջնակարգ դպրոցն ավարտելուց հետո ուղարկվում էին Տեխնիկական կրթության ինստիտուտ (ITE)՝ տեխնիկական հմտություններ ձեռք բերելու համար: Այս փոփոխությունները նշանակում էին, որ բոլոր աշակերտները կունենան առնվազն 10 տարվա կրթություն տարրական և հանրակրթական դպրոցներում՝ նախքան ուսումնական տարբեր ոլորտներում մասնագիտանալը:

 

Ներկայումս կառավարության համար կարևոր է նախակրթական հաստատություններում և դպրոցներում կրթության որակի բարձրացումը: Նախակրթական տարիքի երեխաները (4-6 տարեկան) որպես կանոն սովորում են գրագիտության և հաշվարկի հիմնական հմտությունները, ինչպես նաև երկու լեզու՝ անգլերեն և մայրենի լեզու: Վաղ տարիները շատ կարևոր են երեխաների համակողմանի զարգացման համար, և որակյալ նախադպրոցական կրթությունը հնարավորություն է տալիս երեխաներին կառուցել իրենց ինքնավստահությունը, սովորել սոցիալական հմտություններ և զարգացնել հակումն ուսման նկատմամբ: Արդյունքում, 1999թ. սկսած ԿԳՆ-ն բարելավել է նախադպրոցական կրթության որակը՝ կենտրոնանալով նախակրթական գիտելիքի որակի, արդյունքի, մանկապարտեզի դաստիարակների վերապատրաստման ու որակավորման ստանդարտների բարձրացման և մանկապարտեզների նորմատիվ բազայի վերանայման վրա: Յուրաքանչյուր տարի ԿԳՆ-ն մեծացնում է նախակրթական հաստատություններում ներդրումների ծավալները:

 

Ընդհանուր առմամբ, Սինգապուրի կրթական համակարգի հաջողության պատճառները կարելի է խմբավորել երեք հիմնական յուրահատկություններում: Առաջին առանձնահատկությունը՝ դպրոցների և ծրագրերի տարբեր ձևեր առաջարկող կրթական համակարգն է: «Արդյունավետության վրա հիմնված» դպրոցներից անցումն «ունակությունների վրա հիմնված» դպրոցների վկայում է նախկինում միասնական, կոշտ և հիերարխիկ կրթության համակարգի փոփոխության մասին: Այժմ կան դպրոցներ, որոնք առաջարկում են Ինտեգրված ծրագիր (IP): Կան նաև մասնագիտացված դպրոցներ, որոնք կենտրոնացած են սպորտի, արվեստի, գիտության և մաթեմատիկայի ոլորտում տաղանդավոր ուսանողների վրա: Շեշտադրվում է ավելի շատ ուսանողների ամբողջական զարգացումը: Օրինակ՝ ավելի մեծ կշիռ է հատկացվում համակրթական ուսուցմանը, երբ սովորողների մոտ ներդրվում են այնպիսի հատկություններ, ինչպիսիք են ճկունությունը, թիմային ոգին և հնարամտությունը: Դպրոցների տնօրեններին տրված է ճկունություն և ինքնավարություն ավելի շատ սովորողներ ընդունելու համար՝ հիմնվելով դպրոցների սահմանած չափանիշների վրա: Սա կարող է ներառել ինչպես գիտական, այնպես էլ ոչ գիտական ստանդարտներ, ինչպիսիք են գեղարվեստական ​​կամ սպորտային տաղանդը: Այս փոփոխության հետ կապված է լեզուների, մաթեմատիկայի և բնական գիտությունների քննության վրա հիմնված մոտեցումից անցումը կրթության ավելի լայն և ընդգրկուն տեսակին:

 

Երկրորդ՝ անհատական և միջառարկայական կրթության խթանման համար պարբերաբար վերանայվում են կրթական ծրագրերը, որոնք ավելի ճկուն են, քան նախկինում գործող կրթական ծրագրերը: Վերանայվում են նաև ուսումնական պլանը և գնահատման համակարգը՝ ապագայի համար անհրաժեշտ մտածողության և ուսուցման հմտություններն ավելի լավ զարգացնելու համար: Միջնակարգ դպրոցի աշակերտներին տրվում է իրենց դասավանդվող առարկաների ընտրության ավելի մեծ հնարավորություն: Նպատակն ընդգրկուն կրթություն ապահովելն է, որտեղ սովորողները ծանոթանում են տարբեր առարկաներին, ուսուցման ձևերին և կարող են հաջողության հասնել:

 

Երրորդ յուրահատկությունը վերաբերում է ուսուցչի դերին: Ուսուցիչները այլևս ոչ միայն փորձագետներ ու գիտելիք տարածողներ են, այլև անձինք, ովքեր ստեղծագործական և աշակերտակենտրոն գործունեության միջոցով հեշտացնում են ուսանողների ուսումը: Կառավարության կողմից իրականացվող քաղաքականության կարևոր նախաձեռնությունը դպրոցներին խրախուսելն է, որպեսզի  ուսուցիչները ավելի լավ դասավանդեն՝ ներգրավելով աշակերտներին և պատրաստելով նրանց կյանքի համար, այլ ոչ թե դասավանդեն պարզապես ավելի շատ թեստեր և քննություններ հանձնելու համար: Բացի այդ, ԿԳՆ-ն կրճատել է նաև ուսումնական ծրագրի բովանդակությունը, որպեսզի ուսուցիչներն ավելի շատ ժամանակ ունենան ուսումն ավելի ներգրավված և արդյունավետ դարձնելու համար: Սա նաև նշանակում է, որ աշակերտներն ավելի շատ ժամանակ կունենան ուսումնասիրելու գիտության այն ոլորտները, որտեղ նրանք հետաքրքրված են: Այս բոլոր փոփոխությունները հնարավորություն են տալիս ուսուցիչներին բացահայտել, հարմարեցնել և մշակել համապատասխան մանկավարժություն՝ իրենց աշակերտների մեջ ստեղծագործ և քննադատական ​​մտածողներ դաստիարակելու համար: Դասական քննական պրոցեսները, որոնք սթրես են առաջացնում աշակերտների համար, ևս փոփոխվում են:

 

Սինգապուրն առաջարկում է երիտասարդ ազգի լավ օրինակ, որը 50 տարվա ընթացքում աղքատ և թույլ երկրից իրեն հաջողությամբ վերածեց տնտեսապես և կրթությամբ զարգացած երկրի: Սինգապուրի հաջողության մեծ մասը պայմանավորված էր մարդկային կապիտալում ներդրումներ կատարելու և համաշխարհային մակարդակի կրթության համակարգ կառուցելու նախաձեռնությամբ: Սինգապուրում կրթությունը պետականաշինության շարժող ուժն է, որի միջոցով ստեղծվում է կոմպետենտ, հարմարվողական և արդյունավետ աշխատուժ՝ նպաստելով տարբեր էթնիկ խմբերի միջև սոցիալական համախմբվածության:

 

Սինգապուրի կրթական համակարգի ուժեղ կողմերից է երկլեզու քաղաքականությունը, լայնածավալ և ամբողջական ուսուցման համակարգը, ուսուցիչների որակի վրա կենտրոնացումը և դասարանում տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների ինտեգրումը: Ընդ որում, դպրոցները պետք է սերտորեն համագործակցեն ծնողների և հասարակության հետ:

 

Սինգապուրի կրթական համակարգն ուղղված է նրան, որպեսզի օգնի աշակերտներին և ուսանողներին բացահայտել իրենց տաղանդը, իրացնել իրենց պոտենցիալը և զարգացնել «կիրք» կրթության հանդեպ, որը տևում է ողջ կյանքի ընթացքում:

Դիտվել է՝ * անգամ

Լրահոս

  • 2021-06-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 4,3%
  • 2021-06-24
  • Կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շրջանակում աջակցությունը կշարունակվի
  • 2021-06-24
  • «Արտեկ փովեր սիստեմա» ընկերությունը «Ալյանս» ԱՏԳ-ում կիրականացնի անօդաչու թռչող սարքերի արտադրության գործունեություն
  • 2021-06-23
  • Հունվար-ապրիլին արտերկրից Հայաստան դրամական փոխանցումները 29.1%-ով աճել են
  • 2021-06-22
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր
  • 2021-06-22
  • Մայիսին՝ ապրիլի համեմատ, գրանցված աշխատատեղերն ավելացել են շուրջ 8.5 հազարով
  • 2021-06-18
  • 4.1 մլրդ դրամի գերավճարի գումարները վերադարձվել են 29 306 հարկ վճարողներին
  • 2021-06-18
  • Հայաստան զբոսաշրջային այցելությունները ապրիլ ամսին կազմել են 41,881, իսկ մայիսին՝ 52,908
  • 2021-06-17
  • ԱԺ Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովն ամփոփել է աշխատանքները
  • 2021-06-16
  • ԿԲ-ը վերանայել է գնահատականը, կանխատեսում է 4.6 տոկոս տնտեսական աճ
  • 2021-06-15
  • Արտաքին հատվածից ՀՀ տնտեսության վրա ակնկալում է էական գնաճային ազդեցություն
  • 2021-06-15
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-06-14
  • Կապի ոլորտում փորձ է արվում ներդնել շարժական կապի լայնաշերտ 5G տեխնոլոգիաները
  • 2021-06-10
  • Համաշխարհային բանկը 2021թ․ Հայաստանում կանխատեսում է 3.4% տնտեսական աճ
  • 2021-06-09
  • Համաշխարհային բանկը գլոբալ տնտեսության համար 5,6% աճ է կանխատեսում
  • 2021-06-04
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.9%
  • 2021-06-03
  • Կառավարությունն ընդունել է ՀՀ-ից մի շարք ապրանքների արտահանման ժամանակավոր արգելք կիրառելու մասին որոշում
  • 2021-06-03
  • Գործադիրը հաստատել է ՀՀ-ում ինտենսիվ այգեգործության զարգացման ծրագիրը
  • 2021-06-02
  • Քննարկվել են տնտեսական ոլորտին վերաբերող տարեկան կատարողականները
  • 2021-06-01
  • 2020թ. պետական բյուջեի կատարման մասին տարեկան հաշվետվության քննարկումներ ԱԺ-ում
  • 2021-06-01
  • 2021թ. 5 ամիսներին ՊԵԿ-ն ապահովել է 618.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտ
  • 2021-06-01
  • Սոցիալական պաշտպանության համակարգի ախտորոշումը և ՔՈՎԻԴ-19-ի ազդեցությունը ՀՀ տնային տնտեսությունների վրա
  • 2021-05-31
  • ՕECD-ն զգուշացնում է գլոբալ տնտեսության անհավասարաչափ վերականգնման մասին
  • 2021-05-31
  • Տեղի ունեցել ՀՀ-ում Ֆինանսական կրթման ազգային ծրագրի մշակման և իրագործման հանձնաժողովի 17-րդ նիստը
  • 2021-05-31
  • Անշարժ գույքի շուկան դեռևս չի վերադարձել նախաքովիդյան վիճակին
  • 2021-05-26
  • Ուղեցույցներ ու իրազեկման թերթիկներ` տնտեսվարողների համար
  • 2021-05-25
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը՝ 2,6%
  • 2021-05-25
  • Տեղաբաշխվել են պետական կարճաժամկետ պարտատոմսեր` 1 մլրդ դրամ ծավալով
  • 2021-05-24
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակում ՀՆԱ-ի աճը կազմել է – 3,3%
  • 2021-05-24
  • Մայիսի 24-ին կտեղաբաշխվեն պետական պարտատոմսեր․ ՀՀ ՖՆ
  • 2021-05-20
  • Նախագիծ անշարժ գույքի կառուցապատմամբ զբաղվող տնտեսավարող սուբյեկտների մոտ ԱԱՀ-ի և շահութահարկի մասով առաջացած խնդիրների լուծման համար
  • 2021-05-20
  • Պարզեցվել է տնտեսվարողներին անցումային գերավճարների վերադարձման կարգը
  • 2021-05-20
  • Հայաստանի բանկերի միությունն ամփոփել է համակարգի առաջին եռամսյակի ցուցանիշները
  • 2021-05-19
  • ԿԲ-ը հրապարակել է 2021թ. մայիսի 4-ի վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքի արձանագրությունը
  • 2021-05-18
  • 2020թ․ առաջին երեք եռամսյակում ԿԲ-ն վարել է խթանող դրամավարկային քաղաքականություն
  • 2021-05-18
  • Տրանսֆերային գնագոյացման կարգավորումները՝ հարկային կարգապահության բարելավման միջոց
  • 2021-05-13
  • Գործադիրը հաստատել է ոռոգման համակարգի ֆինանսական առողջացման աջակցության 2021 թվականի ծրագիրը
  • 2021-05-13
  • Մարզպետարաններին կտրամադրվեն լրացուցիչ սուբվենցիաներ
  • 2021-05-13
  • Գիտաշխատողների աշխատավարձերն աստիճանաբար կբարձրանան
  • 2021-05-12
  • Տարեվերջին գնաճային ճնշումը Հայաստանում կթուլանա․ ԵԱԶԲ
  • 2021-05-11
  • Բնակչության ծերացումը կնվազեցնի գլոբալ տնտեսական աճը․ Moody’s
  • 2021-05-10
  • Գարնանացան հացահատիկային, հատիկաընդեղեն և կերային մշակաբույսերի արտադրության խթանման պետական աջակցության ծրագիր
  • 2021-05-07
  • ՊԵԿ-ը հրապարակել է զբոսաշրջության և առևտրական գործունեության վերաբերյալ հարկային ուղեցույցներ
  • 2021-05-07
  • Պարենային ապրանքների համաշխարհային գների աճը ապրիլին շարունակվել է
  • 2021-05-07
  • ԱՄՆ-ից սկսել են ավելի շատ փող ուղարկել Հայաստան
  • 2021-05-06
  • Օտարերկրյա ուղղակի ներդրումներն աշխարհում հակառեկորդ են սահմանել
  • 2021-05-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 6.2%
  • 2021-05-04
  • Զբոսաշրջության ոլորտի առավել ճշգրիտ վիճակագրական տվյալների հավաքագրում՝ ՍԷԿՏ համակարգի բարելավման միջոցով
  • 2021-05-04
  • 12-ամսյա բնականոն գնաճը ևս արագացել է՝ մարտի վերջին կազմելով 6.6%։
  • 2021-05-04
  • 2020-ին Հայաստանում անկանխիկ գործարքների ծավալը 37%-ով ավելացել է
  • 2021-05-04
  • Վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը բարձրացվել է 0.5 տոկոսային կետով
  • 2021-05-04
  • ԵՄ երկրներում գրեթե 7 միլիոն աշխատատեղ է կրճատվել օդային ուղևորափոխադրումների դադարեցման պատճառով
  • 2021-05-03
  • Արցախում նվազագույն սպառողական զամբյուղի արժեքն աճել է
  • 2021-04-30
  • Մեկնարկել է «Ապագա Հայկականը» հանրային նախաձեռնությունը
  • 2021-04-28
  • 2021 թվականին ՀԿԵ-ն հիմնանորոգելու է 9,5 կմ երկաթուղային գծեր
  • 2021-04-27
  • Քննարկվել են Կառավարության առաջիկա քայլերը պետական պարտքի նվազեցման ուղղությամբ
  • 2021-04-27
  • ՊԵԿ-ն աջակցության ծրագրերի շրջանակում շուրջ 9 մլրդ դրամ է բաշխել տնտեսվարողներին
  • 2021-04-27
  • 2020թ. բյուջեի կատարման տարեկան հաշվետվությունը կառավարությունը խորհրդարան կներկայացնի մինչև մայիսի 1-ը
  • 2021-04-27
  • Քննարկվեցին փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարին առնչվող հարցեր
  • 2021-04-26
  • Տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը (2021թ․ հունվար-մարտ)՝ – 2,0%
  • 2021-04-23
  • ՎԶԵԲ-ը կաջակցի Հայաստանի ֆոնդային բորսային` մշակելու կապիտալի շուկայի զարգացման ռազմավարությունը
  • 2021-04-22
  • 6 ամսով երկարացվել է ժամանակավորապես ներմուծված ավտոմեքենաների՝ ԵԱՏՄ տարածքում մնալու ժամկետը
  • 2021-04-21
  • Համավարակից վերականգնումը կլիմայի փոփոխությանն ուղղված գործողություններին թափ հաղորդելու հնարավորություն
  • 2021-04-21
  • 2020թ. մարտի համեմատ եկամուտ ապահոված աշխատատեղերի քանակն ավելացել է շուրջ 2500-ով
  • 2021-04-21
  • Ապրիլի 19-ին տեղաբաշխվել են պարտատոմսեր
  • 2021-04-21
  • PwC-ն կազմել է ԿԲ թվային արժույթների գլոբալ վարկանիշը
  • 2021-04-21
  • Եկամտային հարկի գումարների վերադարձման դիմումներն անհրաժեշտ է ուղարկել էլեկտրոնային եղանակով
  • 2021-04-20
  • 2021թ․ 1-ին եռամսյակի ՏՏ ոլորտի խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-15
  • 2021թ. առաջին եռամսյակում 1000 խոշոր հարկ վճարողները
  • 2021-04-14
  • Շուրջ 4.7 մլրդ դրամ կորոնավիրուսի տնտեսական հետևանքների չեզոքացման 23-րդ միջոցառման շահառուներին
  • 2021-04-13
  • ՀՀ 2021թ․ թողարկված եվրապարտատոմսերը սկսել են շրջանառվել Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-12
  • 2020թ․ ավանդներն ավելացել են 101 մլրդ դրամով կամ 2.9%-ով
  • 2021-04-09
  • Աշխատանքի առցանց հայտարարությունների վերլուծություն
  • 2021-04-09
  • Evocabank-ի պարտատոմսերը ցուցակվել են Հայաստանի ֆոնդային բորսայում
  • 2021-04-08
  • Գիտատեխնիկական ծրագրերի իրականացման համար կտրամադրվի հավելյալ գումար
  • 2021-04-08
  • ՀՀ կենտրոնական բանկը ՀՀ արտարժութային շուկայում կիրականացնի գործառնություններ
  • 2021-04-07
  • 2021թ․ ապրիլի 1-ի դրությամբ ավելացել է միկրոձեռնարկատերերի քանակը
  • 2021-04-07
  • Բեռնափոխադրումների անկում և ուղևորափոխադրումների աճ 2021թ․ առաջին եռամսյակում
  • 2021-04-07
  • 2020թ․-ին վճարային քարտերով գործարքների ծավալը 2019թ․-ի համեմատ ավելացել է 16.4%-ով
  • 2021-04-05
  • Սպառողական շուկայում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 5.8%

    Ամենաընթերցված

    7 օր 30 օր